سامسام، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

سام پسملی مامان و بابا

بیماری سام

1392/5/22 1:18
نویسنده : مامان نرگس
875 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بعد از چند ماه ما باز برگشتیم  درسته که از سال نو خیلی گذشته ولی عید همگی مبارک

١ ماه بعد از عید سام بیرون روی شدید داشت و واکسنش به تعویق افتاد بد از ١٠ روز سام  بهتر شد و ما

 تونستیم واکسن  سام رو بزنیم و باز بعد از ١ هفته سام اسهال شدید گرفت مطبی نبود که نرفته باشیم

وزن  پسرم کمتر و کمتر میشد و اسهالش شدید تر تا این که ١ رو قبل نیمه شعبان حال سام خیلی بد شد و

 ما توی اون روز ٣تا بیمارستان رفتیم و سام هی بدتر  و بدتر میشد اون روز بد ترین روز زندگی من و بابا بلال و

 دایی حسین بود  و بالاخره به بیمارستان اتیه رفتیم و تا این که دکتر رجبی سام رو دید دستور بستری داد و

خدا سام رو دوباره به ما داد خدا رو شکر  و سام بعد از ٤ روز بستری مرخص شد و حالش بهتر وبهتر خدا رو شکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانی درسا
7 آذر 92 0:56
امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم تولدت مبارک .
پاپ من
4 دی 93 11:04
سلام دوست عزيز! وبلاگت خيلي زيباست! يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگت دارم. سيستم کسب درآمد پاپ من -- ثبت شده در ستاد ساماندهي نرخ هر آي پي = از 60 تا 150 ريال پاپ آپ اول = 30 ريال و دومي 30 ريال تسويه حساب منظم و هفتگي ابتدا وارد سايت شويد و ثبت نام کنيد بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد تا تاييد بشه بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد بعد به ازاي هر بازديد کننده 60 تا 150 ريال دريافت ميکنيد همين حالا ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد! پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست کافي است امتحان کنيد! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود! منتظرما! ______________